עורכי דין עורכי דין - אינדקס אתרים של עורכי דין בישראל לפי תחומי התמחות.
עורכי דין-אודות צור קשר שימושון   משרד עורכי דין פרסום עורך / ת דין

עורכי דין > תחומי עיסוק > עורך / ת דין: אייל בסרגליק

אתר אינטרנט צור קשר תחומי עיסוק אודות עורך / עורכת דין אייל בסרגליק

עו"ד אייל בסרגליק


לאחר שהיה מצטיין יתרה ומצטיין דיקאן בשנה א' במכללה למינהל, עבר לקריה האקדמית אונו. בשלושת השנים לאחר מכן היה אייל מצטיין יתרה ומצטיין דיקאן בקריה האקדמית אונו.


החל משנתו הראשונה בקריה האקדמית אונו, בשנה ב', החל לבדוק מבחנים ועבודות עבור ד"ר שחר אלדר ועו"ד גל זייד, בקורסים: עונשין וראיות, ובמקביל החל משנה ג' היה עורך מאמרים וחלק מצוות שנתון "קרית המשפט", בהוצאת הקריה האקדמית אונו. עם סיום לימודיו לתואר הראשון התחיל להתמחות אצל פרופ' דוד ליבאי, שר המשפטים לשעבר, במקביל ללימודי תואר שני מנהל עסקים בהתמחות מימון בקריה האקדמית אונו. עם סיום ההתמחות וסיום התואר השני ובמקביל להתכוננות לבחינות הלשכה, תרגל בקריה בקורסים פליליים כגון סדר דין פלילי וראיות אצל עו"ד גל זייד ועו"ד יובל קפלינסקי. שימש כמרצה בקורס מקורות המשפט, ומשמש כיום כמתרגל בקורסים דיני ראיות וסדר דין פלילי אצל עו"ד ד"ר שחר אלדר ועו"ד גל זייד.
אייל מסיים עתה בנוסף את לימודי התואר השני במשפטים.

כמו כן, עם סיום בחינות הלשכה והחל מקבלת הרישיון שימש כעו"ד במשרד עוה"ד משה ישראל, מבכירי עוה"ד הפליליים בארץ, וכיום משמש כיד ימינו של עו"ד ישראל, עם אחריות על גיוס המתמחים למשרד, כמו גם עורכי הדין ומעורב ומייצג בתיקים הבכירים ביותר בצווארון לבן בארץ.
בנוסף מייצג באופן פרטי בתיקים פליליים.

 עורך דין אייל בסרגליק


בניית אתר עורכי דין
 


עורכי דין כל הזכויות שמורות נט דין © 2007 www.netdin.co.il