עורכי דין עורכי דין - אינדקס אתרים של עורכי דין בישראל לפי תחומי התמחות.
עורכי דין-אודות צור קשר שימושון   משרד עורכי דין פרסום עורך / ת דין

עורכי דין > תחומי עיסוק > עורך / ת דין: גרוסמן זינגר גלעד ושות' עורכי דין ונוטריון גרוסמן

אתר אינטרנט צור קשר תחומי עיסוק אודות עורך / עורכת דין גרוסמן זינגר גלעד ושות' עורכי דין ונוטריון גרוסמן

עו"ד גרוסמן זינגר גלעד ושות' עורכי דין ונוטריון גרוסמן


משרד גרוסמן זינגר גלעד ושות' הוקם על ידי עו"ד חיים גרוסמן לפני למעלה מחמישים שנה.

המשרד עוסק בתחומי המשפט האזרחי המסחרי והעסקי ומעניק מגוון רחב של שירותים משפטיים לקשת רחבה של לקוחות בארץ ובעולם. המשרד מעניק שירותים משפטיים המותאמים לצרכים המיוחדים של הלקוחות ומושתתים על מתן שירות מקצועי ויחס אישי ללקוחות.

המשרד משלב ידע, ניסיון ומקצועיות במגוון רב של תחומים יחד עם טיפול משפטי יעיל ושמירה על קשר אישי ורציף ושיתוף פעולה עם הלקוחות. המשרד מעניק ללקוחותיו "מטריה משפטית" וליווי משפטי בכל ההיבטים של פעילותם העסקית והמסחרית.

למשרד התמחות מיוחדת בנושאי סחר בינלאומי, לרבות רישוי היבוא והיצוא ומיסוי היבוא (מכס, מע"מ ביבוא ומס קניה), הסכמי סחר בינלאומיים, קנין רוחני, עסקאות מכר בינלאומי, הובלה בינלאומית, שילוח בינלאומי ועמילות מכס, משפט ימי ואווירי, ביטוח ימי ולוגיסטיקה. המשרד מייצג, בין היתר, את ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ומספר רב של חברות שילוח בינלאומי והובלה בינלאומית בארץ ובעולם, חברות עמילות מכס, חברות לוגיסטיקה, יבואנים ויצואנים.

המשרד מנהל את המדור המשפטי באתר www.port2port.co.il העוסק בענפי התובלה והסחר הבינלאומי ומפרסם מאמרים באתר זה.

למשרד קשרים מקצועיים עם עורכי דין וגופים עסקיים בתחומי הסחר הבינלאומי בחו"ל. המשרד משמש בתור המומחה הישראלי לנושאי שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה באתר האינטרנט המוביל www.forwarderlaw.com ומפרסם מאמרים באתר זה.

עו"ד שמואל גרוסמן חבר בוועדה המשפטית של ארגון המשלחים הבינלאומי FIATA ומייצג את עמדת המשלחים הישראלים בארגון הבינלאומי.

למשרד התמחות מיוחדת גם בנושאי נדל"ן. המשרד מייצג, בין היתר, בעלי מקרקעין, חברות קבלניות, יזמים, מתווכים, חברות השקעות בתחום הנדל"ן ורוכשים בעסקאות נדל"ן. המשרד מטפל בעסקאות בנכסי מקרקעין, בפרויקטים רחבי היקף של בנייה מסחרית ובנייה למגורים, ובנושאים נלווים, כגון, מיסוי מקרקעין, תכנון ובניה, תיווך מקרקעין, התקשרויות עם גורמים פיננסים בעסקאות לליווי הבנייה, ליווי פרצלציה ורישומי בתים משותפים.


 עורך דין גרוסמן זינגר גלעד ושות' עורכי דין ונוטריון גרוסמן


בניית אתר עורכי דין
 


עורכי דין כל הזכויות שמורות נט דין © 2007 www.netdin.co.il